Magazyn oraz wysyłka zamówień

"Pięknie - wnętrza w Twoim stylu" to nie tylko sklep internetowy z bogatą ofertą płytek, ale także sprawnie działający magazyn, dzięki któremu gwarantujemy szybką dostawę zamówień.

Jako oficjalny dystrybutor marek takich jak Porcelanosa, Marazzi, Florim, Keraben czy Colorker posiadamy w stałej ofercie najpopularniejsze modele płytek wyżej wymienionych producentów. Wiąże się to z koniecznością utrzymania magazynu, będącego w stanie obsłużyć duże ilości dostaw oraz zamówień od Klientów indywidualnych i biznesowych. Nie jesteśmy pośrednikiem - płytki dostępne w naszej ofercie sprowadzamy bezpośrednio od producentów. Wybrane kolekcje płytek znajdują się na naszych stanach magazynowych w Polsce, dzięki czemu możemy zagwarantować najlepszą cenę i szybką realizację zamówień.


Nasz magazyn liczy ponad 300m2 powierzchni. Rozumiemy potrzeby naszych Klientów oraz trudne sytuacje związane z budową lub remontem, dlatego oferujemy usługę bezpłatnego magazynowania zamówień na okres do 30 dni. Jeśli konieczne jest dłuższe magazynowanie zamówień wystarczy napisać do nas na info@pieknie.pl - postaramy się pomóc.



Jednym z najczęściej zadawanych przez Klientów pytań jest sposób pakowania zamówionych płytek oraz to, czy dotrą w całości na drugi koniec Polski.

Jako, że jest to materiał kruchy, zawsze wysyłamy je na paletach zabezpieczonych folią stretch. Każda z przesyłek jest ubezpieczona oraz posiada oznaczenie "ostrożnie". Na szczycie palety znajduje się tekturowy stożek / pudełko / karton uniemożliwiający sztaplowanie palet (układanie jednej na drugą). Dodatkowo delikatne produkty wysyłane są na warstwie styropianu oraz posiadają piankowe lub tekturowe zabezpieczenia na brzegach i rogach. Statystycznie 99,9% naszych zamówień dociera do Klientów bez uszkodzeń.

Tak przygotowane zamówienie jest wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i dociera na wskazany adres w około 1-2 dni roboczych od momentu nadania. Co powinno wzbudzić niepokój podczas doręczenia zamówienia? Rozdarta folia stretch, widoczne uszkodzenia opakowań, zgnieciony "stożek", taśmy inne niż firmowa "Pięknie" oraz "ostrożnie szkło" (np. z napisem "DHL"). W takiej sytuacji sugerujemy sprawdzenie zamówienia w obecności kuriera i spisanie protokołu szkody (szczegóły w dziale "Reklamacje i zwroty").

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
tel. 604 142 985 (pon.-pt. 9.30-16.30)
mail: info@pieknie.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl