Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@pieknie.pl lub telefonicznie: +48 604 142 985
  • na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • produkt dostępny na zamówienie, na zamówienie (Hiszpania) lub na zamówienie (Włochy) – możemy sprowadzić ten produkt z zagranicy. Aby zamówienie zostało przekazane do realizacji, konieczna będzie wpłata zaliczki. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności towaru na magazynie producenta oraz terminu załadunku (zakładka: "Terminy załadunków Hiszpania i Włochy")
  • oczekiwanie na dostawę – produkt już wkrótce trafi na nasz magazyn w Polsce
  • wycofany z produkcji (brak) – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu (brak na magazynie naszym oraz producenta)
  • wycofany z produkcji - produkt nie jest już produkowany, ale może być dostępny na magazynie producenta. Przed dokonaniem zakupu skonsultuj z nami dostępność wybranego towaru: info@pieknie.pl 

 


 

Co oznacza dostępność "na zamówienie (Hiszpania)" i "na zamówienie (Włochy)"?

 

Stan dostępności "na zamówienie" oznacza, że dany towar jest sprowadzany z zagranicy lub produkowany na indywidualne zamówienie Klienta. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności produktu na magazynie producenta. Realizacja zamówienia następuje po wpłaceniu zaliczki, którą Klient zobowiązany jest wpłacić na poczet realizacji zamówienia. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie telefonicznie lub mailowo (Klient może opłacić całe zamówienie z góry, wtedy jest ono automatycznie przekazywane do realizacji). W przypadku towarów dostępnych na zamówienie nie ma możliwości jego realizacji z formą płatności za pobraniem (jedynie płatność online lub przelew na konto). Termin realizacji zamówienia podawany jest w dniach roboczych. Aktualne terminy odbioru zamówień z magazynów w Hiszpanii i we Włoszech dostępne są w zakładce "Terminy załadunków Hiszpania i Włochy".

 


 

Co oznacza ikona "zapytaj o cenę"?

 

Ikona "zapytaj o cenę" widoczna przy niektórych produktach oznacza, że informację dotyczącą ceny produktu można otrzymać przesyłając do nas zapytanie drogą mailową (info@pieknie.pl) lub kontaktując się z nami drogą telefoniczną (604-142-985). Dzieje się tak, ponieważ część producentów z którymi bezpośrednio współpracujemy nie życzy sobie, aby cena towaru była widoczna na sklepach internetowych. Dotyczy to firm takich jak np. Raw Decor.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na zamówienie?

 

Termin otrzymania zamówienia = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Termin realizacji zamówienia podawany jest w dniach roboczych. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Niemal wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
Wyjątkowo część zamówień z magazynów zewnętrznych wysyłamy firmami DPD, UPS, Schenker oraz Raben.

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka, wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilkudziesięciu do kilkuset złotych.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • Płatność elektroniczna (Przelewy24) - najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system płatności eCard, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierasz swój bank i wykonujesz przelew, który od razu pokazuje się w naszym systemie. Tak opłacone zamówienie jest od razu przekazywane do realizacji.

  • Przelew tradycyjny - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych. Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty, nie ma możliwości wysyłki zamówienia na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

    Dane do przelewu:
    Andbud Salon Łazienek Technika Grzewcza - Grupa SBS
    Czesława Andrysiewicz
    ul. Kopernika 32
    39-400 Tarnobrzeg

    Tytułem: Pieknie.pl i numerem zamówienia lub numerem PROFORMY.

    Konto bankowe: Bank Pekao S.A.
    Nr: 13 1240 2744 1111 0000 4004 6989

  • Pobranie - najszybsza opcja, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami. Płatność przy odbiorze możliwa jest tylko dla produktów dostępnych na naszym stanie magazynowym.
    Kwota pobrania nie może przekraczać 5000zł. W sytuacji gdy wartość zamówienia jest wyższa poprosimy o dopłatę różnicy na nasze konto bankowe.

    Produkty sprowadzane i produkowane na indywidualne zamówienie a przesyłka pobraniowa: takie zamówienia wymagają wpłaty zaliczki na poczet realizacji (około 30%wartości zamówienia). Pozostała kwota może zostać opłacona za pobraniem, po wyprodukowaniu lub sprowadzeniu produktu zza granicy.

Na wpłatę czekamy 7 dni od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie anulowane a rezerwacja produktu (np. płytek) wycofana z systemu.

 

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 604 142 985.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 604 142 985.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 604 142 985.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością, a opakowania nie mogą być otwarte. Uwaga: prosimy nie oklejać taśmami / nie niszczyć oryginalnych opakowań - taki towar nie nadaje się do ponownej sprzedaży i nie zostanie przyjęty przez nasz magazyn.

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt mailowy - usprawni to cały proces.

Przypominamy, że zgodnie z ustawą prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie (produkowanego/sprowadzanego na indywidualne zamówienie Klienta, w określonej ilości, tonacji, kalibracji, kolorze) nie ma możliwości zwrotu.

Towary z kategorii: ceramika, kabiny, drzwi prysznicowe, wanny, płytki (wysyłka na paletach) ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Nie odbieramy towaru od Klienta.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl