Jak kupować?

Krok 1 - Wybór produktów

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,
  • przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  • pamiętaj, że zarejestrowani Klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,
  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

Krok 2 - Zawartość koszyka

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,
  • klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

Krok 3 - Składanie zamówienia

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  • wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  • aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  • ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  • odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

 

Przy każdym produkcie jest podany termin, który opisuje, kiedy produkty mogą zostać przez nas wysłane - od 24 godzin do kilku, czasami nawet kilkunastu dni roboczych (w przypadku produktów trudno dostępnych). Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy się przedłuży - poinformujemy o tym niezwłocznie.

Jeżeli zamawiasz większą liczbę produktów, czas wysyłki całego zamówienia jest dopasowany do produktu o najdłuższym czasie wysyłki. Można zrealizować zamówienie etapami - w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia.

Część produktów na sklepie posiada adnotację "Produkt dostępny na zamówienie". Oznacza to, że dany towar jest sprowadzany lub produkowany na indywidualne zamówienie Klienta. Czas realizacji zamówienia zależny jest od dostępności produktu na magazynie producenta. Termin realizacji zamówienia potwierdza Klientowi nasz pracownik w formie telefonicznej lub mailowej. Realizacja zamówienia następuje po wpłaceniu zaliczki, którą zazwyczaj Klient zobowiązany jest wpłacić na poczet realizacji indywidualnego zamówienia. Wysokość zaliczki ustalana jest indywidualnie telefonicznie lub mailowo (płytki, ceramika, armatura: około 30% wartości zamówienia, meble, płyty Florim MTO, tapety na wymiar indywidualny: przedpłata 100%). W przypadku towarów na zamówienie nie ma możliwości jego realizacji z formą płatności za pobraniem, tylko płatność online lub przelew na konto.

 

Krok 4 - Formy płatności

Płatność elektroniczna (Przelewy24) - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane natychmiastowo.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych. Zamówienia wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty, nie ma możliwości wysyłki zamówienia na podstawie przesłanego potwierdzenia przelewu.

Dane do przelewu:
Andbud Salon Łazienek Technika Grzewcza - Grupa SBS
Czesława Andrysiewicz
ul. Kopernika 32
39-400 Tarnobrzeg

Tytułem: Pieknie.pl i numerem zamówienia lub numerem PROFORMY.

Konto bankowe: Bank Pekao S.A.
Nr: 13 1240 2744 1111 0000 4004 6989

Płatność przy odbiorze - najszybsza forma płatności, umożliwiająca natychmiastową realizację zamówienia. Należy pamiętać, że jest ona również obciążona dodatkowymi kosztami dostawy. Płatność przy odbiorze możliwa jest tylko dla produktów dostępnych na naszym stanie magazynowym (produkty sprowadzane i produkowane na indywidualne zamówienie wymagają wpłaty zaliczki).
UWAGA! W przypadku niektórych zamówień możemy kontaktować się telefonicznie celem potwierdzenia wysyłki zamówienia za pobraniem. W przypadku braku kontaktu z Klientem zamówienie zostanie anulowane.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Krok 5 - Forma dostawy

Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do piątku firmą kurierską DHL.
Firma DHL umożliwia dostarczenie zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych od momentu nadania.
W przypadku dostawy towaru na palecie kurier nie wnosi zamówienia do lokalu.
Nie ma możliwość wykupienia takiej usługi.
Maksymalna kwota pobrania wynosi 5000zł. W przypadku zamówienia pobraniowego w wyższej kwocie prosimy o wcześniejszy kontakt.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl