Gwarancja i serwis
Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami mailowo info@pieknie.pl. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - ułatwiają zgłoszenie i procedowanie reklamacji.
Reklamacje
1. Szkoda transportowa
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, wykonanie dokumentacji zdjęciowej a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 604 142 985 lub drogą mailową: reklamacje@pieknie.pl w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu doręczenia zamówienia. Komplet dokumentów (zdjęcia + protokół) stanowi podstawę reklamacji.
2. Wady fabryczne i niezgodność z opisem
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Napisz do nas maila w sprawie towaru, który chcesz zareklamować, dołączając oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@pieknie.pl lub telefonicznie: +48 604 142 985. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Przypominamy, że zgodnie z ustawą prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie (produkowanego/sprowadzanego na indywidualne zamówienie Klienta, w określonej ilości, tonacji, kalibracji, kolorze) nie ma możliwości zwrotu.
Towary z kategorii: ceramika, kabiny, drzwi prysznicowe, wanny, płytki (wysyłka na paletach) ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Nie odbieramy towaru od Klienta.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Skontaktuj się z nami mailowo informując o zwrocie. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (formularz zwrotu), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
Formularz zwrotu (PDF) pobierzesz klikając w ten link: KLIK
Adres do zwrotu:
Pieknie.pl / Andbud
ul. Kopernika 32
39-400 Tarnobrzeg
604142985 - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
- Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, np. otwarte / uszkodzone opakowanie), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.