Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze objętym gwarancją, skontaktuj się z nami mailowo info@pieknie.pl. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - ułatwiają zgłoszenie i procedowanie reklamacji.


Reklamacje

1. Szkoda transportowa

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, prosimy o spisanie z kurierem protokołu szkody, wykonanie dokumentacji zdjęciowej a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 604 142 985 lub drogą mailową: reklamacje@pieknie.pl w ciągu maksymalnie 4 dni roboczych od momentu doręczenia zamówienia. Komplet dokumentów (zdjęcia + protokół) stanowi podstawę reklamacji.

2. Wady fabryczne i niezgodność z opisem

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Napisz do nas maila w sprawie towaru, który chcesz zareklamować, dołączając oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: reklamacje@pieknie.pl lub telefonicznie: +48 604 142 985. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.

Przypominamy, że zgodnie z ustawą prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku zakupu towaru pod zamówienie (produkowanego/sprowadzanego na indywidualne zamówienie Klienta, w określonej ilości, tonacji, kalibracji, kolorze) nie ma możliwości zwrotu.

Towary z kategorii: ceramika, kabiny, drzwi prysznicowe, wanny, płytki (wysyłka na paletach) ze względu na swój charakter nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania w przypadku odstąpienia może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa. Nie odbieramy towaru od Klienta.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Skontaktuj się z nami mailowo informując o zwrocie. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie (formularz zwrotu), w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

    Formularz zwrotu (PDF) pobierzesz klikając w ten link: KLIK

    Adres do zwrotu:
    Pieknie.pl / Andbud
    ul. Kopernika 32
    39-400 Tarnobrzeg
    604142985

  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania, np. otwarte / uszkodzone opakowanie), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl